mR_z

Marzena Rudnicka – Prezes Zarządu

Prezes Zarządu firmy Rudnicka Consulting Sp. z o.o. Doświadczony lider zespołów sprzedażowych zajmujących się komercjalizacją inwestycji biurowych i mieszkaniowych. Związana z branżą nieruchomości od 2003 roku. Poza podstawową działalnością: obsługa sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i biurowych, specjalizuje się w rynku nieruchomości inwestycyjnych oraz nowych formach budownictwa deweloperskiego (aparthotele, mieszkania dla seniorów, osiedla międzygeneracyjne). Pani Marzena Rudnicka uzyskała Licencję Państwową Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami nr 7057.

Jest Ekspertem Centrum im. Adama Smitha, pracuje nad modelem spójnej polityki rozwoju rynku budowlanego w Polsce. Wiceprezydent i pomysłodawca Konfederacji Pracodawców – URBI Unia Rynku Budowlano-Inwestycyjnego.

Od 2012 roku zajmuje się przygotowywaniem rynku mieszkań i domów pobytowych dla osób starszych a także innych obszarów związanych z usługami dla seniorów. Jest fundatorem oraz Prezesem Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.

Od 2015 roku jest członkiem zespołu powołanego w Brukseli przy dwóch wydziałach Komisji Europejskiej – DG CONNECT i DG GROW, który w ramach programu „Otoczenie przyszłości” przygotowuje Europejskie Ramy Referencyjne dla Mieszkalnictwa Przyjaznego Wiekowi.

mh

Marcin Hermansdorfer – Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarządu w firmie Rudnicka Consulting Sp. z o.o. Związany z firmą Rudnicka&Consulting od 2009 roku. Odpowiedzialny za etap przygotowawczy inwestycji deweloperskich oraz wsparcie i koordynację zespołów sprzedażowych.

Przygotował i prowadził sprzedaż i marketing inwestycji deweloperskich takich jak Constans i Tamka 29 dla firmy Ronson Development, Rezydencja Woronicza dla Budner Inwestycje, osiedle Harmonium dla SJM Investment, Apartamenty Finlandzka 4, Łodygowa 11, Villa Volare, czy Domy Wiśniowa dla WRC Estate Investment.

Do obowiązków Pana Marcina Hermansdorfera należy między innymi utrzymanie relacji z deweloperami, koordynacja nad pracą osób dedykowanych do biur sprzedaży, przygotowanie strategii sprzedaży i marketingu, prowadzenie negocjacji z klientami, uczestnictwo przy podpisywaniu umów, ustalanie procedur wewnętrznych, kontakt z podwykonawcami realizującymi działania marketingowe.

Translate »