Od 12 lat prowadzimy sprzedaż dla deweloperów. Jakiś czas temu jeden z nich poprosił nas o audyt swojego biura sprzedaży, ponieważ chciał sprawdzić, czy tempo sprzedaży można poprawić. Rozmawialiśmy z Zarządem i Dyrektorem Sprzedaży. Później były wywiady z pracownikami.

JAK WYGLĄDA AUDYT?

  • Wywiad z przedstawicielem Inwestora
  • Analiza założonej strategii marketingowej
  • Przegląd realizacji działań marketingowych i widoczność oferty w sieci
  • Ocena witryny internetowej oraz portali ogłoszeniowych oraz mediów społecznościowych
  • Weryfikacja harmonogramu sprzedaży
  • Analiza cen w porównaniu z referencyjnymi inwestycjami
  • Przegląd konkurencji
  • Symulowane procesy zakupowe w biurze sprzedaży przeprowadzone przez tajemniczych klientów

Doceniamy i wyróżniamy dobre obszary

  • W tym miejscu podkreślamy mocne strony w porównaniu z konkurencją
  • W rekomendacjach mówimy też, co jest wyróżniające w procesie sprzedaży
  • W opisie dobrych obszarów mówimy też o plusach w działaniach marketingowych

Wyszukujemy obszary do poprawy

  • Tu skupiamy się na znalezieniu błędów
  • Oceniamy krytycznym okiem umiejętności doradców klienta, zwłaszcza sprawdzając, jak radzą sobie z zamykaniem kolejnych etapów negocjacji
  • Wynajdujemy luki w komunikacji marketingowej
  • Jeżeli analiza tak wykaże, rekomendujemy zmiany w działaniach marketingowych

Co zawiera raport po audycie?

Podczas audytu podejmowane są kompleksowe działania, które mają na celu:

  • ocenę procesu sprzedaży,
  • ocenę jakości obsługi klientów,
  • analizę działań marketingowych prowadzonych dla inwestycji deweloperskiej.

Każdy Raport, powstaje w wyniku działań audytorskich i zawiera wnioski wkomponowane w kontekst otoczenia rynkowego, jak również przedstawienia rekomendacje wskazujące alternatywne rozwiązania.

Wybierz zakres, którego potrzebujesz

Oferta: Tajemniczy klient

Dla inwestycji do 150 mieszkań –2 osoby, powyżej 3 tajemniczych klientów

Czas badania – min. 4 tygodnie

Zakres -pełny proces zakupu: od pierwszego kontaktu poprzez samodzielne wyszukanie kontaktu do biura sprzedaży aż po finałowe negocjacje

Każdy tajemniczy klient jest wyposażony w zdefiniowane pytania oraz każdy ma inny symulowany problem blokujący zakup. Przykładowa Magda* jest skłonna kupić mieszkanie w TEJ inwestycji, ale jej narzeczony nie jest przekonany ze względu na tańsze oferty u konkurencji. Magda potrzebuje argumentów do przekonania drugiej osoby.
*Zamawiający nie jest informowany, kto jest tajemniczym klientem.

Oferta: Analiza założeń marketingowych

Wyniki sprzedażowe można poprawić dzięki stosunkowo niewielkim zmianom w komunikacji marketingowej

Czas badania –3 tygodnie

Zakres-analiza obejmuje weryfikację założeń strategii, odpowiedniego dopasowania kanałów komunikacji do grupy celowej, sprawdzenie komunikacji w odniesieniu do lokalnego rynku i konkurencji a także rekomendacje dla dalszych działań

Wiemy, że coraz trudniej jest realizować inwestycje – zmieniający się rynek z jednej strony i coraz bardziej wymagający klient z drugiej wymuszają weryfikację podejścia do marketingu nieruchomości.
Nasza analiza pomaga odpowiedzieć na pytanie czy kampania jest efektywna i w jaki sposób można usprawnić podejmowane działania marketingowe na rzecz poprawy wyników sprzedażowych.

Oferta: Mapa konkurencji i cen

Analiza cen pod kątem inwestycji konkurencyjnych.

Czas badania – min. 4 tygodnie

Zakres:

  • spis inwestycji konkurencyjnych
  • liczba lokali sprzedanych i dostępnych
  • tempo sprzedaży-CENY
  • powierzchnie
  • struktura mieszkań
  • terminy
  • standardy wykończenia

Można wybrać tylko jeden z trzech etapów analizy albo wszystkie łącznie.

Co po audycie?

Możemy pomóc wdrożyć zmiany

Jeżeli będzie taka potrzeba:

  • pomożemy wdrożyć zmiany,
  • przeszkolimy doradców klienta
  • skorygujemy lub przygotujemy nową strategię marketingową
  • wesprzemy wykonawczo sprzedaż i/lub marketing
Translate »